mandag 25. januar 2010

ENDA EN UKE...

...er gått! Det har vært isolering, plastring og utlekting som har vært temaet de siste dagene. Ikke så spennende å ta bilder av akkurat, men det er deilig å endelig kunne være i huset uten å hakke tenner hele tiden:-) En arbeidsdør er også kommet på plass, så nå må vi lukke og låse etter oss. Litt stas med nøkkel;-) Lyskastere har stått på hele helgen, og det er så koselig når det er lys i vinduene på kveldene. Ser nesten ut som det bor noen der, ihvertfall sånn på avstand. Rart å tenke på at vi faktisk skal bo der snart!! Vi gleder oss VELDIG!
I går hadde vi hele familien på kaffeslabberas der inne, litt sånn spontant selvfølgelig... Mamma hadde bakt(nam nam!), og så satt vi der hele hurven mellom isolasjon og plankebiter. Riktig så koselig hadde vi det.

Elektrikker kommer i slutten av uken, og kjøkkenet blir levert i midten av neste uke. Så herlig når det er litt action!:-)

Ønsker alle husbyggere, og alle dere andre, en actionfylt uke (av det gode slaget såklart)!

3 kommentarer:

  1. Så gøy... Vi hadde mange slike så kosestunder med medbrakt da vi bygde hus.
    Lykke til med videre bygging

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar hos meg. Det hadde jo vært drømmen om det kunne ha åpnet en Riviera Maison butikk også. Lysten min til å reise til Bergen har steget betraktelig etter at det åpnet en der.
    Til nå har jeg bare bestilt på nettet fra Stoff og stil, men det er noe med det å kunne ta og føle på stoffet en skal kjøpe, og dsessuten har jeg en følelse av at de har litt mere i butikken en hva en finner på nettet.
    Morro blir det. Jeg har kun vært på HC i Bogstadveien, og selv om jeg syntes at den var ganske stor så er det visst ingenting i forhold til den på Alnabru, de andre kjenner jeg ikke til- men mye fint har de ihvertfall. Jeg håper at serviset deres har kommet for å bli fordi det kunne jeg godt tenke med å ha på kjøkkenet.
    Vi får leve i spenning frem til sommeren når det gjelder HC, men Stoff og Stil kan vi besøke allerede i vinter.
    Ønsker deg en fortsatt flott uke.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig besøk på bloggen min:)
    NYDELIG hus dere bygger!

    Lykke til videre med byggingen. Det er tungt, men absolutt verdt det.

    Hilsen DS

    SvarSlett