fredag 8. januar 2010

OVER 1500 BESØK!!

Kjempegøy at så mange har besøkt bloggen!! Over 1500 besøk... Jeg er målløs:-)

Det er dårlig med oppdateringer her om dagen, men det er rett og slett litt lite å rapportere... Det er imidlertid MASSE som skal skje de neste to månedene, så jeg regner med at det blir kortere mellom innleggene fremover;-)

Nesten 20 minus i kveld forresten, DET er kaldt det!! Ihvertfall for oss sørlendinger.. Det er meldt mildvær (og snø??) til uka, men jeg har slutta å tro på værmeldingen for lenge siden så den som lever får se;-) Huset ser ut til å tåle kulden rimelig bra, det er noe som heter frysetørking ikke sant..?;-)

Det snakkes hvitevarer i Lakka-heimen om dagen. Neimen ikke lett detta! Pyrolyse? Damp? Mikro med eller uten grill? Desibel? Isbiter? Hvit eller stål...?? Jeg blir smårar her jeg sitter og blar frem og tilbake i ymse kataloger... Hva er "need to have", og hva er "want to have"?

Vi begynner å få en viss peil på hva vi vil ha (i godt kompromiss med hva lommeboka tillater selvfølgelig), men
tips og råd mottas fortsatt med stor takk;-)


God helg dere!

1 kommentar:

  1. Spm om kvit mikro frå IKEA. Den er tatt ut av produksjon. Vi hadde teikna kjøkkenet før den gjekk ut, men skulle ikkje kjøpe før etter. Dette oppdaga eg for seint. Heldigvis fekk eg tak i kvit micro på Billigkroken. Det finnast kvit micro no også, men då må du ha den i eit høgeskap og ikkje i eit overskap slik som vi har.

    Eg ville personleg ikkje valt stålkvitevarer. Eg var så lei av å sjå fingermerker overalt at eg bestemte meg for "aldri meir".

    Induksjonsovn skal vi ha, då går det fort (men ingen nødvendigheit). Grill er nødvendig, det samme er varmluft. Greit å ha moglegheitene om ein skulle komme over ei bra oppskrift :-) Micro med grill... Er det nødvendig om ein har det i ovnen? Eg er personleg ingen fan av micro, men Espen ville ha. Greit å tine forresten...

    Isbitar er fantastisk forresten, aldri drukke så mykje vatn når vi hadde side by side. Men vi får eige vatn no, bore 120 meter ned i grunnen og smakar fantastisk. Så du får avgjere først om vatnet er godt uansett eller om du må kjøle det ned for at du kan drikke masse av det.

    Oppvaskmaskina må du huske vere så stor at middagstallerkenane får plass :-)

    Eg likar store kjøleskap, men integrerte kjøleskap er små og vi har derfor to kjøleskap (det eine på boda). Så du må tenke på kva du vil ha. Integrert eller størrelse...

    Det var mine innspel. Langt innlegg, vert så ivrig :-)

    SvarSlett