mandag 22. mars 2010

NÅ HAR DET...

..vært kleint med oppdateringer her! Beklager det dere! Jeg var på jobb i hovedstaden forrige helg og så har det vært full rulle med både det ene og det andre siden det. Men det er jo nå det skjer store synlige forandringer i huset og det begynner å bli mye gildt å ta bilder av:-) Alle tak og vegger er ferdig platet, taklistene er på, flisleggeren er i godt sig, og vi er i full gang med malingen. Et par rom venter nå bare på gulv og litt flere lister. Så gøy!! Og ikke minst; Gulvet er ankommet!! Vi tror (og håper inderlig!) at det blir finfint når det er ferdig lagt. Bilder kommer!

For de av dere som følger med på dato og tid og sånn, så kan jeg bekrefte mistanken;-) Huset er enda noen uker forsinket.. Men vi konsentrerer oss heller intenst om maling og tapetsering, og ikke minst fargevalg! Vinglepetter svetter godt om dagen kan jeg forsikre om. Ho Ho;-) Har begynt å drømme om alt det som kan gå galt, så det er tydelig at denne husbyggingen er rimelig altoppslukende. Blir rart å snart ikke skulle tenke på alle disse tingene lenger. Rart, men fantastisk deilig også!

Kommer snart tilbake med oppdaterte bilder. Ha en strålende dag så lenge! :-)

3 kommentarer:

  1. Eg håpar for dokka din del at det berre er forseinkngar som er problemet. Vi hadde ikkje forseinkingar, men ein bøtte med problem. Eg har framleis ikkje fortalt alt på bloggen.

    Når det gjeld kloakken er det ingen som vil ta på seg ansvaret. No er kommunen satt på saken. SAksbehandlaren har aldri opplevd maken på sine 40 år i kommunen, det seier vel sitt...

    Lykke til vidare. Gleder meg på dokka sine vegne når dokke er ferdig. Det er deilig.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar hos meg. Vi er så heldige at vi har kjøpt tomt med ferdig byggesøkt hus, så vi trenger ikke "styre" med kommunen :) Hvor er det dere holder til? Merker jeg må kose meg litt med bloggen din.

    klem C ♥

    SvarSlett
  3. Så utrolig spennende! Gleder meg til oppdaterte bilder :) Ja fargevalg er jo gørr vanskelig! Hva slags farger har du havna på da? Å jeg er så nysgjerrig på hvor deres tomt er!?

    Ha en fin dag!
    klem C

    SvarSlett