mandag 1. mars 2010

TAPETER OG SÅNN

Vi har prøvd å variere litt med hva vi skal ha på veggen. Litt malt panel, litt overmalbar glatt tapet, og litt tapet med mønster. Prøver imidlertid å holde oss til noen få farger, for å unngå et rotete inntrykk. Derfor har vi også kjøpt den samme parketten til hele huset. En rød tråd, men ikke nødvendigvis helt likt;-) Mye fine tapeter på markedet! Jeg tror det er viktig å tenke litt langsiktig med mønstret tapet. Kan fort bli lei ser jeg for meg... Koster jo noen kroner også disse papirrullene;-)


Har siklet på denne tapeten fra Sandberg leeenge;

(Bildet er lånt av en svensk blogger. Husker dessverre ikke hvem;-()




Heldige meg får nå ha denne i spisestua! Så får vi håpe at fruen ikke blir lei med det første...;-)


Synes det kan være koselig med en mønstret tapet på soverommet også. Valget falt til slutt på denne fra Laura Ashley;





Litt vanskelig å se på bildet, men den er egghvit, med mønster av syriner i fargen "duck egg" på. Herlig dus blåfarge, og akkurat passe landlig synes jeg:-)
Så var det "bare" malingsfarger igjen... Takk og lov for disse halvliters prøveboksene sier jeg bare! Ho ho!


Denne uka står det sparkling og grunning på timeplanen!

3 kommentarer:

  1. Tapet er et vanskelig valg ja. Synes de du har funnet var veldig fine. Jeg ville nok gått fortere lei den til soverommet enn den til spisestuen, men det er meg da.

    Prøvebokser er gull verdt ja :o)

    Lykke til med sparkling og grunning

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig tapet på stova. Skulle ha ein Laura A. sjølv på soverommet, kjøpt på ebay, men den har aldri komt. Får heller tapetsere når vi har budd her ei stund.

    SvarSlett
  3. Kjempe fin tapet:D Likte kjempe godt begge to jeg:D

    Silje

    SvarSlett