mandag 12. april 2010

BAD

Nå gjenstår det bare litt silikon og porselen så er det største badet ferdig!!



Flisene er på plass, og veggene ble malt i påsken. Valget falt på en lys, litt 50-talls aktig grønnfarge. Fargen heter Sjø14! Snakk om å måtte spise hatten sin! Jeg som ikke ville ha sjøgrønn farge på panelet.. ha ha! Nå er vel ikke dette det jeg normalt sett forbinder med sjøgrønn, men det var jo litt morsomt (Og gjett om jeg kommer til å få høre det...). Nå gleder vi oss til å få inn toalett, badekar og innredning! Innredningene ble skrudd sammen i går kveld, og de måtte selvfølgelig "prøvekjøres" på sin rette plass. Vi var litt redd for at det skulle bli crowded med to vasker, men det gikk heldigvis bra:-)



De supermaskuline bademattene fra GreenGate ble også med hjem i går, og de måtte jo prøvekjøres litt de også;-)



Vi har malt gangen denne helgen, så nå begynner vi for alvor å se lyset i enden av egeninnsatstunnelen! Jippi! Bilder av helgens innsats kommer:-)

7 kommentarer:

  1. Det blir kjempe fint! Likte veldig godt fargen på badet, ble smaching! Tenker det er deiligt å snart være ferdig med egeninnsats ja, dere har vært kjempe flinke!

    SvarSlett
  2. ha ha ha - herlig å måtte bite det i seg noen ganger også :)

    SvarSlett
  3. Sånn kan det gå :) Ble i hvertfall fantastisk fint!! Hvor er de skapene og servantene fra?

    Fikk aldri svart deg på kommentaren du la igjen hos meg, men etter du skreiv så kom jo tegningene så du har fått tatt en titt :) Er blitt litt endring siden den gang og, for nå dropper vi carporten og bygger heller garasje senere.

    Ønsker deg en herlig dag i det nydelige været!
    klem C

    SvarSlett
  4. Likte de skikkelig godt :) Må vurdere å ha en sånn på lilledoen.. Skulle gjerne brukt privatmegleren, men siden det er broren min som driver det så er det egentlig ikke lov. Dermed blir det Estate. Nå er M i full gang med ordning på utsiden her og jeg skal til på vindusvasken. I morgen begynner vi med rydding og fiksing inne, så håper det går kjapt og feilfritt frem til salg nå :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig gjennomført. Gleder meg til å se badet med den siste finishen (sanitær...) også.

    Tusen takk for koselig hilsen! Ser ikke ut som om dere er langt fra målstreken nå :)

    Kos deg i solen!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  6. Hvordan fant du ut av det da? *nysgjerrig*

    Er mange rare lover, men var værre da vi var på husjakt og ikke hadde lov å kjøpe hos DnB Nor Eiendom i det hele tatt... På den tida hadde jo de opp til 40% av eiendommene i Arendal.. Men den loven har de visst måtte endre på :)

    SvarSlett
  7. Gøy å se andre som bygger!:) Flott hus dere får! Legger meg til som følger her, gøy å følge med videre i byggingen med innredninger å alt som følger:)
    ps; jeg er også en sørlandsjente, hehe..

    SvarSlett