tirsdag 18. mai 2010

ETT ÅR

.. har gått siden første innlegg ble publisert her på bloggen. Ett år siden vårt gamle hus ble solgt, og vi så fremover mot byggingen av vårt nye hjem.

Det er jammen deilig at vi nå kan se en ende på det og flytte inn! Byggeprosjektet ble, som dere vet, en god del forsinket og enda gjenstår det litt her og der.. TTT når det gjelder husbygging! Det å bygge hus er morsomt, men samtidig veldig slitsomt og litt bekymringsfullt. Vi er veldig takknemlige for den muligheten vi har fått til å bygge vårt drømmehus, ingen tvil om det! Samtidig er vi litt takknemlige for at vi skal slippe å måtte gjøre det igjen;-) *lettelse*

Tusen takk til familien som har måttet høre på vårt intense gnål det siste året. Hus ditt og hus datt... Tenker det er en lettelse for enhver at vi snart er i mål;-) Takk for at dere har holdt ut, støttet oss, og ikke minst hjulpet oss på veien. We love you! ♥
Samtidig vil jeg benytte anledningen til å takke alle dere som er innom bloggen min! Det er så koselig å få deres tilbakemeldinger, tusen tusen takk!:-)



Mye har skjedd de siste dagene! Har masse å vise dere, men har ikke rukket å ta noen bilder så det får vi ta en annen dag;-) I'll be back!




Ønsker alle en fortsatt strålende 17.mai feiring! Hipp hipp!!

3 kommentarer:

  1. Åååå så utrolig kjekkt å endelig være ferdig =) Gleder meg kjempe MASSE til å se hvordan det har blitt hos dere!

    SvarSlett
  2. Så kjekt de tmå være å kjenne på den følelsen!!! Vet bare hvordan det var å ta kjøkken og BAD i bruk etter et halvt år uten, og Gud det var godt :)

    SvarSlett
  3. Å jeg gleder meg til å se hvordan det endelige resultatet blir hos dere!! Det er jo sånn at husbygging er litt både himmel og h..., men heldigvis mest moro :0) Takk for veldig hyggelig og nyttig kommentar hos meg om gulv og tapeter - det blir nok Wilma til slutt ja :o) Klem klem

    SvarSlett