lørdag 3. april 2010

KONTORET ER FERDIG..

....eller, dvs VÅR jobb på kontoret er ferdig, vi har nemlig malt 3 strøk;-)






Dette er mannens rom. Han spøker med at dette er hans eneste rom, og så har fruen de resterende 201 kvadratene. Derfor var det med den største selvfølgelighet at han fikk velge farge heeelt selv. Han ville ihvertfall ikke ha hvitt! Fruen: "Nei, det er klart at du ikke trenger å ha hvitt." Mannen: "Tror jeg vil ha sjøgrønn jeg." Fruen: (while giving the death look) "Tror du ikke det hadde vært fint med en sandfarge i stede kanskje?" Om han ble påvirket av mine "hint", eller plutselig bestemte seg for sandfarge helt på egenhånd vites ikke. Sandfarge ble det nå uansett, og både mannen og fruen er fornøyde;-) Lenge leve husfreden? Jepp..

Noen som har sett filmen "My big fat greek wedding" og lagt merke til mamma Greeks' følgende kommentar; "The man is the head of the family. But the woman is the neck. She can turn the head what ever way she wants"? Kjente meg plutselig litt igjen... ups... Men noen ganger kan det være høøyst nødvendig å være nakken, ihvertfall når en risikerer sjøgrønn panel på veggen! *Grøss*



Blir litt langt mellom innleggene nå, masse work in progress om dagen! Stay tuned:-)

PS. Mannen hilser og sier at han egentlig bare skapte seg med den sjøgrønne fargen, mest for å trekke litt på fruen. Hun stod nemlig sist i køen da tennpluggene ble utlevert og da er det ekstra gøy å erte... ups.. igjen;-)

3 kommentarer:

  1. Stort hus dokke bygg, men ingenting er vel betre enn det. Einaste er at alle kvadrata må ryddast og vaskast. Eg slit med å rekke over alt før det støvar igjen. Og eg har IKKJE støv på hjerna. Tvert imot. Eg tar det når eg må.

    Kjekt med kontor. Gratulerer med jobben ferdig.

    SvarSlett
  2. Hihi, arbeidslause vert vi nok ikkje nokon gong. Huff, det er så ufattelig mykje og ta fatt på. Vi er slitne no, men klarer ikkje å berre sjå på heller. Blir bra til slutt og då skal vi kvile. Litt iallefall :-)

    SvarSlett
  3. hehe - vi har utrolig nok limegrønn tapet på veggenet på kontoret og det er ordentlig fint (synes vi) men akkkurat sjøgrønt derimot er jeg usikker på ja :) Er ikke så dumt å være nakken - og etter mange nok år med hodevridning, så sier de til slutt bare: "Ja kjære - du har rett!" :)

    SvarSlett