søndag 2. mai 2010

SPISESTUE

1.mai, og deilig vær!! I dag ble spisestuen ferdig tapetsert. Ikke akkurat dagen for inneaktiviteter, men dog. Har vært superspent på hvordan det skulle bli! Redd det kunne bli litt mye mønster i et så stort rom (41,5 m2). Det er relativt lite vegg derimot, med 6 vinduer og 4 dører..

Her ser dere uansett resultatet;




Med fare for å trosse janteloven nå igjen, må jeg innrømme at jeg er superfornøyd!! Og heldigvis for det! Tok nemlig endel timer å få denne herligheten på plass;-)

(Tapeten er gråbeige i fargen, heter "Wilma" og kommer fra svenske Sandberg).





De doble dørene med glass, også kalt "franske dører", deler spisestuen og tv-stuen fra hverandre. På den måten hører de sammen, samtidig som de er to separate rom. Det var ihvertfall slik det var tenkt;-) I forhold til livsløpstandarden så blir tv-stuen vårt soverom, den dagen vi blir gamle og dårlige til beins. Praktisk også skal vite!;-)


Nok en effektiv dag venter i morgen. Ny oppdatering kommer da:-)

8 kommentarer:

  1. Så nydelig det ble!!! Dette er faktisk akkurat den samme tapeten som vi har lyst til å ha i kjøkken- og spisestuedelen i vårt nye hus. Fikk ikke mindre lyst til å bruke den nå nei :o) Nyt søndagen og synet av mesterverket.

    SvarSlett
  2. LEKKERT!!! Enkelt og greit!! Stort var det også :)

    SvarSlett
  3. Eg synest det er utrulig fint hjå dokke. Tapeten var kjempefin og eg likar tapetar som ser gammeldagse ut. Minner meg om ei gammal stove. Dokke kjem til å få det sååå fint, eg gleder meg til å sjå korleis det vert tilslutt.

    SvarSlett
  4. Utrolig fint det ble. Du har absolutt god grunn til å være fornøyd.

    Gleder meg til å se mer.

    Klem

    SvarSlett
  5. Det ble kjempe fint:D Så lyst og fint rom:D

    SvarSlett
  6. Så flott det blir!:) Nydelig tapet! Må si dere får en knall fin, og stooor spisestue!:)

    SvarSlett
  7. KJempelekkert! Skjønner veldig godt du er tilfreds med tapetvalget =)

    SvarSlett
  8. Takk for tipset til kranene:) Vi bruker Centrum Vvs, og mener på at de hadde noe lignende de jeg så på nettsiden du sa. Jeg synes de er lekre, men er litt redd det skal bli for "shiny" haha.. Har litt tid å tenke på:)

    SvarSlett