mandag 31. mai 2010

VI FLYTTER INN!!

Nå har vi flyttet inn dere!! Ferdigattesten kom etter bare 10 dager! De kan hvis de vil disse kommunale;-) Vi har selvfølgelig ikke internett enda, og vi har vært superbusy de siste ukene, derfor den lange og litt ufrivillige bloggpausen... Det mangler nå bare noen småting (pluss et badekar som jeg tror de må ha begynt å spikke på den dagen vi bestilte det.. arg!) så er huset heelt ferdig:-)

Dette har vi ventet på leenge!!! Å kunne flytte sakene våre inn i vårt nye hjem. Jeg har gledet meg som en unge til å sette ting på plass! I juni i fjor flyttet vi inn i ferdig møblert leiligheten hos min bror. Dette er bare 100 meter unna, så det har vært superpraktisk og veldig koselig:-) Men tingene våre har vi altså ikke sett på snart ett år! De har vært nedpakket i innleid lagercontainer, samt to gjesterom hos mamma og pappa. Nye ting har på mystisk vis også tilkommet underveis, og både container og gjesterom har blitt fullere og fullere..Hmm...;-) Det var både julaften og bursta på en gang da vi pakket fram tingene våre! Herrrlig!!



Kommer til å vise bilder etterhvert som rommene blir nogenlunde ferdig innredet. Foreløpig er det litt småkaos her og der nemlig.. *kremt* ;-)


So long!
Til Elisabeth: Så hyggelig at du likte lampene! Begge Lene Bjerre lampene har jeg kjøpt hos "Z hos Laila" i Arendal:-) Hun har akkurat flyttet til nye lokaler i Havnegata, mye eye candy kan jeg love!

6 kommentarer:

  1. GRATULERER MASSE!! :o) Det må være herlig å endelig komme i hus! Gleder meg til å se bilder! Ha en strålende - om enn sikkert hektisk - uke! Klem

    SvarSlett
  2. Så spennende:D Gleder meg til å se bilder:D

    Ha en flott uke:D

    Silje

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Vi har framleis ikkje internett etter tre mnd :-( Og ferdigattesten blei trekt tilbake og den har vi ikkje fått igjen. Håpe dokke slepp det samme.

    Nyt huset til det fulle!

    SvarSlett
  4. Åååå, gratulerer med innflytting!!! Kjenner jeg er misunneli!
    Lykke til med å få alle tingene på plass! Gleder meg til å se litt bilder:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for svar! Jeg har ikke vært innom den interiørbutikken, men da må jeg ta meg en tur snart;-) Holder også på å bygge hus, så da er det gøy med mange nye ting:-D

    SvarSlett