torsdag 10. juni 2010

H&C - RAPPORT!

Home&Cottage er min nye favoritt-møbelkjede, og det var stor stas å skulle delta på føråpning av ny butikk i Kristiansand i går! Flott stylet butikk var det, mange besøkende og entusiastisk personell:-) Alikevel ble jeg nok litt skuffet.. Mest over selve varesammensetningen. Hadde håpet på mer møbler, og mindre interiør! De har så mye fint som jeg føler ikke kom ordentlig frem.. Jeg har nemlig besøkt 4 forskjellige H&C butikker tidligere (hi hi), og hadde nok litt høye forhåpninger;-) H&C er en relativt ny kjede som jeg vet har mye i ermet, så jeg krysser fingrene for dem og satser på at en varekatalog kommer etterhvert. Om ikke annet, så ihvertfall på nett! Jeg heier på dere H&C!


Litt handel ble det selvfølgelig uansett, 24 (!) glass og en lampe ble med hjem i bæreposen. He he, fruen fornekter seg ikke;-) Bildene i dette innlegget viser fangsten. Fru tålmodig og hennes mann vasket glass og hang opp lampe i de sene kveldstimer;-) En ledningsstrømpe ble også sydd, på sånn ca. to minutter. I ♥ Janome!



Og med det så fikk dere jammen en sniktitt på kjøkkenet også;-) Kommer fler bilder, jeg lover!

I tillegg var jeg så heldig å treffe på bloggjentene Yvonne, Kari og Marilyn! Det var så koselig å treffe dere jenter, jeg håper vi kan ordne et bloggtreff for sørlandspikene en gang?! Det hadde vært morro:-)

5 kommentarer:

  1. Takk for sist :))
    Var såå koselig å treffe deg..;)
    Så du kjøpte den lampa.. Virkelig flott og med den lampeledningen ble den enda flottere !!!
    Jeg kikket på de glassene jeg og, men har skapene fulle, så det får bli en annen gang..
    Vi må prøve å få til et bloggtreff engang ja :))
    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei hei!:)
    Nei jeg var ikke der.. :(
    Men skulle gjerne vært der! Må bortover å se en dag!:) Jeg har aldri vært i noen av H&C sine butikker, så jeg er spent!
    Vakre glass du hadde fått handlet deg iallefall:)

    SvarSlett
  3. Se der var glassene på plass ja. De var veldig søte. Jeg hadde planer om å kjøpe serviset, men ble litt skuffet da jeg så fargen. Jeg hadde gått og innbilt meg at det var mye hvitere. Jaja, da blir det kanskje IKEA likevel... Hadde vært veldig koselig om vi kunne ha fått til et bloggtreff her på sørlandet. Om jeg ikke får sagt det i morgen, må du ha en riktig god helg.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du kom på føråpningen vår - det var veldig hyggelig å endelig få hilse på deg 'in real life' :) Og jeg må si du er effektiv når du først har handlet; Ikke bare vasket glass og hengt opp lampa, men sydd ledningstrekk i samme slengen? Imponerende!

    Ang sammensetningen av interiørvarer og møbler i butikken, så kan jeg 'trøste' deg med at det kommer mer møbler hver dag fremover nå. Grunnen til at det var såpass få møbler i butikken, var rett og slett på grunn av transportstreiken. Den var riktignok over da vi hadde vårt arrangement, men det tar nok enda noen uker før følgene av den streiken er nullet ut. Så håper du gir oss en ny sjanse og kommer tilbake!

    Ønsker deg en strålende helg!

    SvarSlett
  5. Jeg så ikke det før nå at du hadde skrevet det om bloggtreff! Så morsomt!! Vi skal få det til :) Du må gjerne være med å arrangere?

    Lekker lampe!! Bra fangst :)

    Du må forresten si ifra om du hører om noen fotokurs da. For det er jeg og klar for :) Men tror jeg er nok nerd. Hihi.

    klem C

    SvarSlett