lørdag 12. juni 2010

KJØKKENET

I dag viser jeg dere det ferdige kjøkkenet vårt! V-fas panel på veggen malt med Easy Clean fra Jotun. Farge er selvkomponert. Kjøkkenet heter Lidingö og benkeplate i eik, begge deler fra Ikea.




Flushmontert induksjonskoketopp fra Bosch. Kjempefornøyd med denne! Anbefales!

KITCHEN-knagg kjøpt hos Zanz i Lillestrøm. Hvit redskapskrukke fra Home&Cottage.



Med skaper som går helt til taket, er det kjekt med en krakk for å nå opp til de øverste hyllene;-)


Dobbel porselensvask fra Ikea og ettgreps armatur i krom fra Lino Trading.

Brødboks fra IB Laursen(tror jeg..) kjøpt hos Frk.Olsen:-)


I sokkelen finnes feiebrett som er koplet til sentralstøvsugeren.



Spisebordet og de gamle stolene er også på plass. Brukte noen timer på å skrape, pusse og til slutt et par strøk mattlakk på stolene, før de fikk komme inn permanent;-)


Tallerkenhylla henger over den plassbygde benken. Over bordet henger lampa fra H&C som ble kjøpt på føråpningen. Med dimmer selvsagt;-) Det er duket for hverdagsromantikk altså♥♥


Avslutter med bildet av regnbuen som viste seg så klart på utsiden av kjøkkenvinduet i dag. Vakkert!

11 kommentarer:

  1. Først må jeg si at det alltid er spennende å kikke innom bloggen din!
    Gratulerer med nytt kjøkken.
    Ser kjempe fint ut! Kjenner jeg blir litt misunnelig og gleder meg til nytt kjøkken!...
    Hilsen Susanne.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt hus! Det er kjempelekkert, og jeg følger spent med hver dag...Takk for at du deler bilder med oss. Utrolig flott kjøkken dere har.
    Hilsen Yvonne.

    SvarSlett
  3. WOW så lekkert det er - skikkelig gjennomført stil!! Me like ;0) Supert tips med hensyn til induksjonstopp, det skal jeg ta med meg! Ha en fortsatt herlig helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Lekker og gjennomført! Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  5. Så fint det ble:-)
    Er midt oppi ett kjøkken prosjekt, fikk flere ideer hos deg:-)
    Ha en super fin uke, kos deg:-)
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Å, lekkert kjøkken! Og lekkert hele huset!!! Takk for at du la igjen en kommentar hos meg slik at jeg fant fram til bloggen din. Vet ikke om jeg har vært her før jeg, men nå følger jeg deg iallefall. Inspirerende å være på besøk i huset ditt. :)

    Vi skal også ha Lidingö-kjøkken, og jeg gleder meg! Syns det er så flott.

    Hva er merket på servantbatteriet på badet deres som du viser bilde av litt lenger nede? Har kikket lenge etter ettgreps servantbatteri i gammeldags stil, men har ikke funnet noe før jeg så ditt. :)

    Ha en god natt!

    SvarSlett
  7. Kjempe flott kjøkken dere har fått dere!:) Har valgt samme selv fra ikea til leiligheten, og det settes opp i disse dager :):)

    SvarSlett
  8. Rå lekkert!!! Det er virkelig flott!!!

    Joy (blochjohnsen.blogspot.com) og jeg har snakket om at vi må få til et bloggtreff i Arendal i August eller noe. Må få satt i gang og planlegge slik at mange mange kommer! Gleder meg allerede :)

    Ønsker deg en deilig kveld i det fine sommerværet. klem C

    SvarSlett
  9. Herlig Kjøkken du har! Og mye jeg kjenner igjen fra mitt eget, hihi!
    Her er det maling som gjelder for tiden. Holder på å male trappa opp til loftet og det var jammen meg litt av en jobb.
    Ha en fortsatt flott uke, klem Yvonne

    SvarSlett
  10. Nå måtte jeg jo ta en runde innom noen flere innlegg her også! Fantastisk nydelige kjøkkenstoler! :-) Og kjempefint bilde av regnbuen og huset :-) Klem

    SvarSlett
  11. Hei.

    Ser jeg kommenterer et gammelt innlegg. Men har satt opp ett likt kjøkken som deg. Er veldig i tvil på håndtak, og dine var så fine. Hvor har du kjøpt de?

    Klem C

    SvarSlett