lørdag 5. juni 2010

TOUR OF THE HOUSE - GANGEN

Da er vi kommet rimelig godt på plass, og jeg tenkte dere skulle få bli med på en aldri så liten tour of the house;-) Vi begynner som seg hør og bør i gangen. Beige fliser på gulvet, med lyyyse fuger til (Spectralock knows how). Perlestaffpanel på veggen malt med Easy Clean fra Jotun i fargen "Egghvit". Kuppellamper fra Ikea i taket. Er så glad i disse! En gjenganger her i huset:-)





Her tenker jeg det må bli noen garderobeskap. Ett til klær og ett til sko;-) Tips anyone?



Skyvedør med glass leder inn til spisestuen. Kjekt å kunne lukke av ved behov:-)

Var ikke denne nydelig? De gode klubbjentene mine kom med herlige blomster på onsdag:-)
Tusen takk jenter!!


Trappen er fra NorTrapp. Brunoljet eik i trinnene, resten hvitmalt.
Boden under trappen tror jeg blir superpraktisk!


I morgen blir du med på do;-)

7 kommentarer:

  1. utrolig lekkert !!
    Såå flott dere har det..
    Gleder meg til å se doen :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Helt fantastisk inngangsparti!!!

    SvarSlett
  3. Så moro å få se bilder fra nyhuset :o) Det har blitt alledeles nydelig! Flisene er utrolig lekre og superfint med lyse fuger! Ser selv et fliser til gangen nå og bildene dine er virkelig inspirerende ;0) Gleder meg til til do-bildene også he-he. Ønsker deg en strålende helg! Klem

    SvarSlett
  4. Jeg ble rett og slett litt misunnelig på den nydelige trappen din! Den var bare råflott! Gleder meg til tirsdag, og til å treffe dere alle. Skal bli så gøy å få et ansikt å forbinne med bloggen. Vi snakkes
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  5. SÅ lekkert det har blitt - gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint!! Virkelig helt smæshings :)
    God helg videre,
    Christine

    SvarSlett
  7. Åå så fint dere har fått det!! Gleder meg til å se mer :) Klem C

    SvarSlett