onsdag 16. juni 2010

TV-STUEN

TV-stuen blir flittig brukt om dagen, ihvertfall av den mannlige befolkningen her i huset. Det er vel ingen overraskelse at det er VM i fotball det går i ?? *Grøss* Jammen godt vi valgte å sette dør mellom TV-stuen og spisestuen! Da går det faktisk ann å være i hus for de med mildt sagt manglende interresse for lærballer også;-)



Anyways; Rommet ble plutselig malt om (ja, du leste riktig..), og er endelig ferdig! Valget falt til slutt på fargen Sand fra Jotun. Synes Thea som vi malte med først ble så kald inntil de hvite møblene.. Tar litt tid å bli vant til mørkere nyanser på veggen, men denne er ihvertfall ikke kald! Dessuten synes TV'n litt mindre når det ikke er så lys bakgrunn;-) Mannen har uansett satt foten ned for mer maling på en stund.. Ha ha! Hvis noe skal males så er det på utsiden av huset tenk! *Ja kjære*


Ny sofa står på ønskelisten, men i mellomtiden får den gamle duge;-)


Krystallplafond i taket fra Lampehuset.



Mannebeinet ønsket seg veeeldig to små bord (og puffer til føttene) her inne i steden for ett stort,
og jammen fikk han ikke ønsket oppfylt;-)


"Dumboksen" er på plass..
Som dere ser fikk jeg kun tilgang til rommet og bildetaking i reklamepausen *ler*.


Hvite møbler fra Nomi har også funnet veien hit.. helt på egenhånd selvfølgelig;-) Handlet bokhylla hos Frk.Olsen for et par uker siden. Ble akkurat som jeg håpet Mariann! Takk for handelen:-) Always a pleasure! Nå har fruen en egen plass til bladene sine, jippi!



Liftgardiner med linfarget monogram fra Boligfryd. Magasinholdere og blomsterpotte i rotting fra Riviera Maison. Mangler litt på veggene, men det får komme etterhvert:-)

9 kommentarer:

  1. Kjempeflott tv-stue !!!
    Sand er flott, jeg har den fargen i gangen ;)
    Likte godt den hylla du fikk kjøpt hos mariann !! lekker...

    Ha en fin dag og kos deg o sommerværet :)
    Klem,kari

    SvarSlett
  2. Veldig fint!! Og superkjekt med dør mellom slik at man slipper å høre på bråket fra fotball-VM ;) Lukcy you - det har ikke jeg :/

    Ha en super dag :) Karina

    SvarSlett
  3. Så flott det blir hos deg altså :) Herlig med muligheten til å forme ting selv :)

    SvarSlett
  4. SÅ flott tv-stuen ble... Likte veldig godt både hylle og tv-benk jeg. Fine var dem.
    Må si at jeg synes kjøkken og de andre du har vist frem også har vært kjempe fint.
    Ha en fin dag

    Klem

    SvarSlett
  5. Så gøy å se! Det har blitt held nydelig:D Kjempe flott og så kosli:)

    SvarSlett
  6. Så fint det ble,med den bokhylla og igjen takk for fine ord ;))
    ang soffaen,den kommer fra Nomi,fikk den for 5000 for begge de solgte de ut ,har ektoppen også,den ligner på den men er mye mer kraftig.
    håper du stor koser deg i ditt kjempe flotte hjem;))
    god rest av uken til deg ;))
    klem fra meg

    SvarSlett
  7. hei.
    fant deg hos mariann,å da måtte jeg jo inn å titte hos deg,er kunde hos frk.olsen jeg å.
    nydelig du har det her,fantastisk flott stue,
    jeg gleder meg til å følge deg vidre,ble din følger.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Kjempe fin tv-stue.. :) Fargen på veggen var nydelig!
    Og kjempe praktisk med en dør å lukke inntil!
    Ha en fortsatt god torsdag!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  9. O la la, for et flott hus du har! La meg til som følger, her vil jeg gjerne titte inn mer;)
    Ha en fin uke!

    P.S Jeg har IKKE tv-stue, så her surrer fotball som bare det rundt meg....å jeg er IKKE interessert i fotball....;)

    SvarSlett