mandag 7. juni 2010

VASKEROMMET OG TEKN.BOD

Dette er faktisk et av de rommene jeg har gledet meg mest til å få på plass! Klær=rot her i huset, og nå har vi fått et eget rom til galskapen. Jippi! Fruens arbeidsrom dette;-) Vaskerommet har fått de samme gulvflisene, og samme panel/farge som i gangen. Egen ytterdør, slik at rene klær kan henges rett ut. Innredning fra Ikea(jada, knottene mangler..). Inni det ene høyskapet ender skittentøysjakta fra badet i 2.etg opp. I love it! Takhengte tørkestativer sørger for maksimal utnyttelse av kvadratene. De er ikke kommet på plass riktig enda, som dere ser...*kremt* Men det kommer, det kommer! ;-)

Over benken tenkte jeg å ha noen hyller til diverse.

Døren ut til gangen.




Den tekniske boden, på innsiden av vaskerommet, er fullstappet av godsaker (sitat mannebeinet). Her henger sentralstøvesuger, ventilasjonsaggregat, trykktank, varmtvannsbereder, vannskap, sikringskap og svakstrømskap side om side. Fryseskap med isbitmaskin har også fått plass;-) Deilig å samle alt mikkmakket på et sted! Ikke akkurat vakre disse tingene..

Det var dagens, så står neste rom for tur.. Kan ikke love at det blir i morgen, men snaart!

Må bare knipse noen flere bilder først;-)

7 kommentarer:

  1. Oi oi så flott og i tillegg superpraktisk!! Gleder meg vilt til jeg får noe lignende om ikke altfor lenge :o) Dessverre blir det ingen skittentøyssjakt på meg pga romplasseringen så jeg er litt misunnelig på den he-he :o) Så lurt å ha fryser med isbitmaskin da. Vi har lurt litt på hvordan vi skal klare oss uten når vi flytter i og med at vi har gått over fra kjøleskap med isbitmaskin til kjøleskuffer og kjølerom. Nå har imidlertid du gitt meg løsningen - takk takk ;o) Ha en superduper dag! Klem

    SvarSlett
  2. For et flott vaskerom !!!
    Hadde jeg hatt dette, skulle jeg jammen tilbringt mer tid enn jeg gjør på mitt bittelille grusomme, stygge vaskerom haha :))
    Heldig du er !!!

    Gleder meg til imorra jeg og. Skal bli koselig å hilse på deg, for hvis ikke jeg kjenner igjen deg, må du komme bort til meg, hvis du kjenner meg igjen da ;)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Dokke he komt enda lengre enn oss, vi he berre rot og tull på vaskerom/tekn.rom. Mangla oppbevaring so det heldt!

    Trykktanken dokka e mindre enn våra, koffor det skal tru? Vår e so høg at vi fekk den ikkje oppå varmtvatnstanken slik som først tenkt. Drømme egentlig om at den skal stå ute slik at vatnet e kaldt med en gong enn skrur på krana. Må dokke la det renne litt før det vert kaldt?

    Dokke e flinke altså, her står det litt stille. Iallefall inne.

    SvarSlett
  4. Genialt! Akkurat sånn jeg ser for meg vaskerommet vårt også. Var det noe hokus-pokus for å få til skittentøysjakta? Har bestemt at vi skal ha det, men har glemt å nevne det for husbyggerne..

    SvarSlett
  5. Flott vaskerom! Deilig med orden i klær og vaskemiddeler!:) Jeg drømmer om dagen da vårt blir ferdig!hehe..
    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. Sukk sååå fint,så flinke dere har vært !!et riktig drømme hus ;))))
    ønsker deg en deilig uke ,du og din kjære ;))

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så utrolig fin det er med dere! :)
    Legger meg il som følger. :))

    SvarSlett