søndag 26. september 2010

BLOGGTREFF OG LOFTSTUEN

Først og fremst; Tusen takk til Joy og Caroline som ordnet i stand bloggtreff for sørlandspikene i ettermiddag! Kjempehyggelig å møte ansiktene bak bloggene!! Håper det frister til gjentakelse for flere:-)

Jeg benytter anledningen til å gi dere en sneak-peek fra loftstua som begynner å komme på plass. Litt tomt har enda, så det får komme flere bilder etterhvert;-)


Her oppe har vi brukt helt glatt glassfibertapet på veggen, malt i samme farge som panelet på kjøkkenet. "Loveseat" fra Home & Cottage.




TV'n er gjemt inne i et skap. Jeg er vel som jenter flest ikke overbegeistret for disse svarte skjermenes utseende. Funksjonen derimot er jeg dessverre veldig glad i...;-) Her oppe har jeg altså fått lov til å sette hele sulamitten bak hvite dører *fornøyd*.

Røde pelargonier og et nyinnkjøpt oliventre står for det botaniske innslaget. Krysser fingrene for at treet overlever riktig lenge! Tar gjerne imot tips... Vet at det ikke må tørke, men ellers er jeg blank;-)




Liker så godt disse terracottapottene fra Miljøgården.


Det var ihvertfall et lite livstegn fra denne kanten. Kommer sterkere tilbake! Tuddelu!

13 kommentarer:

  1. hei igjen. koslig å treffes på bloggtreff i dag,nydelig loft stue dere har,
    ønsker deg en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så koselig det blei oppe i loftsstuen! Ordentlig fint med TV'n i skap! husker det var litt mer vanlig da jeg var liten? (hos gamle folk hi hi) men flott var det :)

    SvarSlett
  3. åh- jeg hadde også så lyst, men hadde ikke anledning. Håper jeg kan bli med neste gang. Så flott loftstua ble! Hærlig med et sånt skap å putte tvskjermen inn i. Ryddig og flott :) Ønsker deg en strålende uke- Klem Yvonne

    SvarSlett
  4. Hei,
    Så herlig loftstue dere har,kjempe koselig blogg har du også,tusen takk for tips (tv) nå skal mitt i skap også;-)
    Ha en fin uke..
    Klem fra Fruen (Heidi)

    SvarSlett
  5. I think that you have a wonderful house ... a dream house!

    SvarSlett
  6. Så fint!!! Herlige duse farger og jeg bare elsker den stolen og ikke minst oliventreet! Her kommer dere til å kose dere ja ;0) Ha en super dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Så koselig at du kom!
    klem C

    SvarSlett
  8. Heisann, og takk for i går!! Veldig koselig å treffe deg. Fantastisk fin blogg du har! Og nydelige bilder av huset..gleder meg til å følge deg videre.
    Klem - Marianne.

    SvarSlett
  9. Hei! Ramlet over denne bloggen i stad. Nydelig både blogg og hus, legger meg til som følger! :) Ha en fin mandag, klem

    SvarSlett
  10. Fint dere har fått det:) utrolig kjekt med tv`en inni skapet:)!
    Ønsker deg en finfin uke videre:)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  11. Så koselig å møte deg :)

    Utrolig misunnelig på det skapet ditt!! Vi holder på å lage tvstue nede og i den forbindelsen så har jeg egentlig tenkt til å kaste tven oppe men så kan den jo være kjekk å ha i noen tilfeller. Bortgjemt i et skap er jo da en genial ide :)

    Ellers veldig koselig stue :)

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  12. Hej Lakka! Så himla skoj att träffa dig i fredags! Jag gillade verkligen den løsningen med att putta Tv:n i ett skap, hehe...

    Angående Oliventre så har jag några goda tips på vad man INTE ska gøra:
    *Man ska inte flytta det från en stør potte till en mindre.
    *Man ska inte glömma av att vattna trädet. *Man ska inte ha de på ett mörkt sted inne i huset.
    Det var dagens "grønne" tips! hihi...
    Stor kram Joy

    SvarSlett
  13. Tack för tipset om ramen förresten. Har kontakta Perfect Home ang. konsulent. Så nu är det bara "løp och kjøp" för min del. ;)Kram Joy

    SvarSlett