fredag 10. september 2010

GULV TIL SALGS!!

Vi selger resten av vårt fine parkettgulv! Ènstavet hvitvasket, mattlakket eikeparkett i rustikk sortering, kjøpt hos Minde Trelast i Bergen. Dette gulvet har vi lagt i hele huset, bortsett fra der vi har fliser, og er strålende fornøyd:-) Vi har altså 27 m2 i rest som vi nå legger ut for salg. Gulvet er i uåpnet originalemballasje. Må hentes i Arendal evt. kan tilkjøring i område Tvedestrand-Kristiansand avtales.

Gulvet kan også beskues live hjemme hos oss i Arendal;-)

SOLGT!!

Kanskje er DU interessert??

3 kommentarer:

  1. Så flott gulv dere har kjøpt!:) Det så ihvertfall kjempe fint ut på bildene.. Vi skal ha mørke gulv i huset, men jeg liker også enstavet best.
    Håper dere får solgt resten dere har. Kjedelig å sitte igjen med så mye som man ikke får brukt.
    Ha en fortsatt finfin helg. -selv om været ikke er helt med oss idag:)

    SvarSlett
  2. Veldig glad for å høre at du kommer på bloggtreffet. Man skulle melde seg på via mail og de som ikke har sendt det har jeg ikke tatt som endelig påmelding. Men var derfor jeg ville sjekke med deg. Da er alt i orden vettu :) Sender deg meny i kveld så fint om du kan gi beskjed hva du ønsker å spise.

    Gleder meg masse!
    klem C

    SvarSlett
  3. Å nei! Mailadr din står jo ikke her.. Kan du få sendt meg en mail i kveld? coccoline1@hotmail.com

    SvarSlett