onsdag 13. oktober 2010

TIME-OUT

Det er vel trygt å si at vi har tatt oss en velfortjent time-out en stund nå;-) Den berømte "piffen" har visst reist på ferie, og når piffen er borte danser huseierene på bordet.. Eller noe sånn:-) Vi nyter følelsen av nytt hus, og de små tingene som gjenstår (ei fuge her og der stort sett) løper heldigvis ingen vei. Vi har vinteren på oss til å styre ferdig inne, slik at vi er klare til å brette opp ermene ute når våren igjen melder sin ankomst. Og det gleder jeg meg til!


Fikk denne nydelige buketten av nabodama da vi flyttet inn i sommer. Blomster fra hennes egen hage:-) Som jeg gleder meg til å kunne plukke min egen bukett som dette!

New Dawn (de lyserosa rosene), er så skjønne! Vakker klatrerose som muligens må graves ned i denne hagen også;-)

Ellers kan jeg fortelle at vi har bestilt vedovn, og venter spent på at montøren kommer i midten av November... 8 ukers ventetid på monteringen kunne jeg godt vært foruten. Nå er Varmefag her i byen mildt sagt elendige på service generelt, så var vel ikke annet å forvente. Arg!


Valget falt uansett på denne ovnen fra danske Morsö.

Registrerer at jeg har fått mange nye følgere og over 10.000 besøk på bloggen, og må bare si tusen takk til alle dere som titter innom. Spesiell takk for alle de hyggelige kommentarene og nyttige tips dere legger igjen!! Koser meg med alle sammen:-)

7 kommentarer:

  1. Stilig ovn dere har valgt :)

    Ja det kan være godt med en time-out og ta ting etterhvert. Dere har jo stått virkelig på !!! Ta godt vare på deg selv da ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Kjenner til det med den piffen... men den dukker opp igjen.
    Dere har fått et kjempe flott hjem.

    Gleden av å plukke egne blomter for å pynte med er jo bare så koselig.

    Ha en fin uke!
    klem

    SvarSlett
  3. Hei! Kjenner meg så godt igjen! Vi har nå bodd i huset i ca 5 uker. Og vi har ikke gjort det slag omtrent! Eller, det var litt feil... Den første uka fikk vi unna mye, det var før vi fikk internett og tv! Hehe... Er så deilig og endelig kommet i hus! Etter så mye jobb og slit er vi endelig (nesten) i mål! Så ufattlig deilig!! Så den lista som mangler ser jeg ikke. :) Men vi har som mål å bli ferdig til jul. :) Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  4. Ja, dere kan ta dere en velfortjent pause:) Nydelig bukett:D

    Ha en herlig onsdagskveld!

    SvarSlett
  5. Jeg tror du har et fantastisk hjem.
    Jeg tror som deg: det er bedre å gjøre ting gradvis.
    Jeg bor i huset mitt i 5 år, men det er ikke over ennå!
    Hvis du ønsker å se mitt hjem, er min blogg: http://maisondemonique.blogspot.com/.
    Sorry for den dårlige norske!
    en klem

    SvarSlett
  6. Piffen går litt av og på den.. :-) Sånn er det bare, man trenger litt pauser for å komme gjennom alt! :-) Innsiden av Tv-skapet blir vist senere en gang, når det er ferdig inni, med dvd-hyller og sånn! Men det blir etter en "pause" her, med litt vaskeromsjobb+++! :-) Ha en koselig og avslappende kveld! ;-)Klem

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så fin blogg! Masse flotte interiørbilder!
    Jeg følger den videre.

    Hilsen fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett