søndag 5. desember 2010

2.SØNDAG I ADVENT

I know; Jeg er enda ikke helt ferdig med å vise dere de ferdige rommene i huset vårt... Og innen jeg får somlet meg til det så blir det nok flere innlegg med mest interiørbilder. Er så heldig å være medlem av NIB, og da passer jo det greit også;-) Kommer sterkere tilbake med resultater fra husbyggingen, og i mellomtiden må dere bare spørre hvis dere lurer på noe angående det!


I dag har vi, tradisjonen tro, tent det andre lyset i adventstaken(e). Vi koser oss innendørs, mens snøen fortsetter å lage god julestemning på utsiden av vinduene. Så heldige vi er!


Det kommer stadig mere pynt frem fra kassene:-)
Kun 19 dager igjen til jul!



Ikke alltid så mye som skal til... Et Norgesglass med en grankvist i skaper god stemning og lukter himmelsk!!



Ønsker dere alle en herlig søndagskveld!

10 kommentarer:

  1. Koselig julepyntet! I år var jeg for sein med å dra opp små trær med røtter, men ei grein duger bra ser jeg:)Det skal jeg jammen gjøre:)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselige bilder hos deg :)
    Råfint med granbar i Norgesglass og julebånd rundt. Det enkle er ofte det beste :)
    Klem fra LIse

    SvarSlett
  3. Heisann :-)
    Så koselig at du fant veien inn til meg og la igjen spor etter deg :-)
    Liker at nye bloggevenner kommer på besøk :-)

    Ha en flott søndagskveld du også og klem fra meg

    SvarSlett
  4. Er innom bloggen din for første gang. Så nydelig hus du har med mye fint interiør!!

    La meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg og huset dit.
    Julepyntet dit er også kjempe fint, koselig og tradisjonelt synes jeg :)

    Ha forstatt fin søndagskveld
    hilsen fra Katla

    SvarSlett
  5. Så koselig du har pynta til jul!! Liker små innslag av rødt! :-) Ha en koselig kveld! Klem

    SvarSlett
  6. så nydelige bilder fra hjemmet ditt....

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder fra et vakkert hjem. Gøy å bli insipirert. Gleder meg til å se enda flere bilder.

    SvarSlett
  8. Utrolig koselige bilder du har lagt ut. Dere har fått set så fint i huset deres.
    Kjempe koselig med norges glass med granbar i... Kjempe god ide

    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  9. Så fiiint hus du har fått deg!
    Her må jeg jo følge med... Hvor lenge har du bodd i huset?

    Klem Anine

    SvarSlett
  10. Hei Anine! Takk for det, det er herlig med nytt hus:-)Det vet jo du! Vi flyttet inn i mai, så har vel bodd her godt og vel et halvt år allerede.. Som tiden flyr!!

    SvarSlett