søndag 12. desember 2010

3.SØNDAG I ADVENT

12.desember, og 12 dager igjen til jul... Vi tenner det tredje lyset i adventstaken, og nyter at vi fortsatt har litt tid til rådighet før feiringen begynner;-)



Den gamle sminkekommoden har fått finstasen på.





Zinkhus fra Walther & Co. hører med:-) Dette kjøpte jeg for mange år siden, men er fortsatt like glad i det. På mystisk vis har også flere tilkommet siden den gang..;-)



Klementinene kan like gjerne stå fremme, for disse går det mange av om dagen!



Walther lager ikke bare hus;-) Jeg er ikke så glad i nisser til jul, men engler derimot synes jeg er vakkert. Det har jeg nok arvet etter min kjære mamma. De eneste nissene som fikk komme i hus var de (les; de grusomme) som oss barna hadde laget på skolen. Ha ha, noen som kjenner seg igjen..?



Ønsker alle sammen nok en fin søndag!

3 kommentarer:

  1. Auguro una buona domenica anche a te!

    SvarSlett
  2. Vakkert :-) En fin søndag til deg også...

    SvarSlett
  3. Søtaste deg, det er jo så lyst og vakkert hjå deg, får litt sommarstemning av det første bilete :-)

    SvarSlett