fredag 31. desember 2010

GODT NYTT ÅR!!

Vi ser tilbake på et innholdsrikt år med husbygging, og annonsering av en kommende familieforøkelse og er så takknemlige for alt vi har fått oppleve i 2010! Forventningene for 2011 er selvfølgelig høye;-) Satser da på å få orden på hagen og det største av alt; Vi skal møte lillegutt for første gang!! Som vi gleder oss!

Nå som huset er ferdig er på en måte selve byggebloggingen et tilbakelagt kapittel.. Men fortsatt har jeg jo noen rom igjen å vise, og med planleggingen av lillegutt sitt rom, utearealene osv, skal det ikke bli mangel på ting å blogge om riktig enda;-) Håper dere vil fortsette å titte innom!!

Vil benytte anledningen til å takke dere alle for følget i året som har gått. Jeg nikoser meg med bloggene deres, og gleder meg til å fortsette med det i 2011!:-) Takk for alle hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger!!

Ønsker alle mine lesere et riktig;

5 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også ;) Det har vært kjempe koselig å titte innom deg dette året og gleder meg til å følge deg i det nye året.

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Happy new year in your fabulous home!
    Monica

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg og dine:) Gratulerer så mye med en liten gutt i magen også:)

    SvarSlett
  4. Så koselig at det blir familieforøkelse i 2011 da!! :-) Du finner sikkert noe fint å blogge om selv om huset er ferdigbygget!! Ha en fin kveld!! Klem

    SvarSlett