lørdag 18. desember 2010

IT'S A BOY!! ♥

Som dere skjønner er det ikke bare granbar og juleduker som står i fokus hos oss om dagen;-) En ny verdensborger er nemlig på vei!!



Jeg har en liten prins♥ i magen, og han flytter inn til oss i begynnelsen av April. Selv om han ikke kommer på noen måneder enda, føler jeg alikevel at vi har fått verdens vakreste gave i år. Velsignet til langt oppover ørene! Å kjenne de små bevegelsene fra sitt eget barn der inne i magen er magisk, rett og slett.


Jeg har ikke tenkt å bli så veldig mye mer personlig, dette er jo tross alt en bygge/interiørblogg, men et eget rom må jo arvingen omsider få. Veien dit har jeg selvsagt tenkt å dele med dere;-) Huset vårt har 3 soverom, og i dag bruker vi to av disse til bod... Det betyr at innholdet i 2 boder må flyttes over i den ene. Det er jo en utfordring i seg selv, men det velger jeg å ikke tenke så hardt på akkurat nå...;-) Nå er jeg mest interressert i å planlegge rommet til den nye sjefen i huset. Som kjent forlanger sjefer kun det beste, og da gjelder det å legge hodene i bløt sånn at han vil trives som hersker her hjemme hos Lakka.


Jeg tråler butikker og internett etter inspirasjon, og det er så mye fint at det er nesten vanskelig å velge! Falt litt ekstra for New Classic kolleksjonen til Borås. Herlig kombinasjon av striper og stjerner!



Illustrasjonsbildene i tapetboka viser bare kombinasjoner i prinsessefarger, men tror det blir tøft i blått også!


Liker godt denne kombinasjonen, med stooore stjerner på én vegg, og småstripete på de andre.


Planleggingen fortsetter! Morro for mor dette!!:-) Og har noen tips til nettsider jeg bør besøke i forbindelse med det forestående, tar jeg gladelig imot!!

16 kommentarer:

  1. Gratulerer med prisen i magen! Glad på dine vegne!

    SvarSlett
  2. Ohhh... Me like! Den tapeten var mitt i blinken till mig som har fått stjernedilla, hihi...
    STORT GRATTIS till en liten prins! Det kommer bli helt fantastiskt! Varm vinterkram Joy

    SvarSlett
  3. Heldiggris! En baby er sårt etterlengtet her i huset... Har forsøkt i 2 år. :) Kommer vel med storken snart tenker jeg... Tihi.

    Nyt kvelden! Og god jul! Klem fra Anine

    SvarSlett
  4. Gratulerer såååå mye! Det er så koselig med guttebaby, og ikke minst alle forbredelsene med barnerommet :D

    Masse lykke til!
    God jul og gratulasjonsklem fra Christine

    SvarSlett
  5. Gratulere med med den lille i magen :)
    Ønsker deg og dine en god helg :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Åh, så flott!! :) gratulere kjempemasse med ein guttebaby! :) Vi venter eit lite gull i slutten av mai, men på ultralyd låg nurket vårt med navlesnora mellom beina, så dei kunne ikkje sei om det var gutt eller jente :) Berre barnet er frisk, eg er kjempeglad! :) Lykke til i svangerskapet! Kjempefin blogg :) la meg til som følger eg :) Nydelig hus! Vi bygger også no :) Blir eit spennende år, 2011!
    Godklem til deg :)

    SvarSlett
  7. Å kjære kjære deg- og mannen da. Gratulerer så masse. Det må være en fantastisk opplevelse å bære et barn i magen sin. Jeg håper det snart blir min tur, men det ser ikke ut til å være så enkelt som jeg trodde.
    Hmm gleder meg masse til å følge å se hvordan lille Prinsens rom blir. I mellomtiden må du kose deg riktig masse. Dersom ikke jeg får sagt det i neste uke, må du ha en riktig riktig god jul.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  8. Så koselig, gratulerer så mye med den lille prinsen i magen :) Vi venter også en liten gutt i begynnelsen av april så jeg nyter som deg dagene med masse spark og liv i magen. Utrolig morro å få oppleve dette vidunderet så jeg nyter graviditeten så lenge jeg kan og gleder meg til gutten vår ser dagens lys :)

    Ha en fortsatt fin kveld og lykke til med planleggingen av barnerom :)

    SvarSlett
  9. Hei! Gratulerer så mye med den lille i magen:) Da skal vi ha nesten samtidig, jeg har termin 12.april! Men satser på å føde litt før siden jeg har gjort det de to første gangene;) Gleder meg til å innrede barnerom jeg også, finnes ikke noe morsommere:) Så nydelig hus dere har, har lagt meg til som følger her, håper det er ok. Fortsatt god helg! klem fra Silje.

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Tenkte det kom til å skje noko på den fronten snart når huset var i boks...

    Du har god tid til å planlegge barnerom, han vert nok liggande hjå dokke ei stund. Eg har to nydelige blåfargar på rommet til borna. Perle og Himmel frå Butinox. Anbefalast!

    Gutar er herlege som babyar, veldig enkle og tolmodoge (mange som seier det same). Håpar du får eit fint svangerskap utan alt for store plager.

    SvarSlett
  11. Åhhh. Gratulerer sååå mye. Det er jo noe av det største man kan oppleve. Så fint med stjerner. Mine små på 1, 3 og 5 elsker stjerner og er veldig opptatt av det. Det er jo et veldig tydelig grafisk tegn, som små barn oppfatter lett.. Minste min peker på stjerner overalt fra klær til servietter og sier 'terner'. Tipper gutten din også vil like det. Håper du får et flott svangerskap. Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med en liten verdensborger på vei... Det er jo så moro og planlegge nytt barnerom. Kos deg med forbredelsene.
    Klem

    SvarSlett
  13. Hei og gratulerer så masse med en liten prins i magen - spennende :o)

    Blir spennende å følge bloggen din videre.

    Gry

    SvarSlett
  14. Åhh så moro :)) Gratulerer masse til dere begge.. Endelig er det offisielt ;)
    Den tapeten du viser er bare skjønn !!!! Gleder meg til å se barnerommet etterhvert :)

    Håper formen er bra. Ha en fin kveld
    Klem,Kari

    SvarSlett
  15. Gratulerer med den nye ankomst

    SvarSlett