fredag 7. januar 2011

FORTSATT JUL...

Det er fortsatt jul her hjemme hos oss, selv om noe riktignok er byttet ut (les; dryssende granbarkvister, visne hyacinter osv) ;-) Sånn sett føler jeg meg nesten litt uttafor i blogglandia.. Jeg er nemlig vant med å holde på julepynten til 20.dag jul! Synes det er så koselig, og med det været vi har nå så er det lite som tilsier at våren skal få slippe til enda uansett;-)


Fikk som vanlig MASSE fint til jul *heldig*, og mange av julegavene er nå tatt i bruk.
Denne gaven fra mannen er jeg for eksempel VELDIG fornøyd med! :-)


Kitchen Aid brødrister nemlig;-) Anbefaler!!


Vi forsetter å kose oss i Winter Wonderland, og håper DU gjør det samme:-)
Vinteren viser seg virkelig fra sin aller beste side i år!!

3 kommentarer:

  1. Jeg syns også det er koselig å holde på julen en stund! Så da er vi to. :)

    For noen fine gaver! Den brødristeren tror jeg at jeg også skal ønske meg. Den er jo så fin at den lett kan stå framme på benken.

    Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  2. Kitchen Aid's toaster is wonderful!!! Especially White!!!!
    Kisses
    Monica

    SvarSlett
  3. Her forsvant julen 1 nyttårsdag, hehe.. Det er koselig med jul, så jeg pynter heller litt tidlig. Men det er jo alt etter hva vi er vant med:)
    Var en veldig fin brødrister ihvertfall, hehe.. den vi har står i skapet, så fin er den, hehe:)
    ha en fin søndagskveld videre.
    klem Camilla

    SvarSlett