torsdag 24. februar 2011

Å VENTE...

Som alle andre venter vi veldig på våren nå! Det har snødd vanvittig de siste dagene, og slik ser det ut på utsiden om dagen...

Hvitt, hvitt, hvitt...

Gode brøytekanter! Godt vi har flinke bønder som er gode til å holde unna.

Mange fordeler med å bo på landet;-)


Ingenting som vitner om at vi snart går inn i den første vårmåneden altså. Mannen og fresen har fått kjørt seg bra kan jeg love. Jeg sitter bare inne og eser... og venter... både på våren og på babyen. Kanskje kommer de samtidig i år? Forventningene og drømmene skal jo nytes de også:-)


Mens vi spent teller ned og lengter etter solen, gjør en bukett med skjønne blomster dagen litt lysere. Takk mamsen♥

8 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du venter på både vår og baby :-D
    Venter selv ei lita jente om knappe 10 uker, og kjenner selv at jeg både er lei av snø og magen som bare blir tyngre og tyngre! Men samtidig er dette siste gangen jeg går gravid så prøver jo å nyte det så godt jeg kan også ;-)
    Er ihvertfall en fin tid vi går i møte!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Ja vinteren vil ikke slippe taket ser det ut til! Jeg lengter etter vår!

    Gratulerer så mye med babyen i magen :) Vi venter også barn og jeg har termin 14. mars, så det nærmer seg ♥

    For en koselig blog du har! Gleder meg til å stikke innom igjen om ikke lenge :) Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Huff, ja. Det mangler ihvertfall ikke på snø her heller! Våren er sårt etterlenget!!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Ja, nok av snø her på sørlandet :) Synes det er veldig koslig når det er opphold og sol da.

    Flott hus dere har altså!!:)

    SvarSlett
  5. your landscape is very white... but in your home spring has came already!!
    Kisses
    Monica

    SvarSlett
  6. Tulpaner får alltid igång vårkänslorna... De du hade var otroligt fina - läcker färg.
    Ha en jättemysig helg!
    Kramar Joy

    SvarSlett
  7. Hei!
    Jeg har nylig oppdaget bloggen din, for et utrolig fint hus dere har!
    Skjønner godt at du venter på våren :)

    SvarSlett
  8. Da er vi to! Begynner å få nok av vinteren og kulde, den har vært så lang i år. Typisk siden vi skulle bo litt på vent i et gammelt hus mens vi bygger. Så her er det kaldt og frisk bris i stua:)

    Flott hus dere har!

    Og ja, flott på landet. Skulle jeg gjort uten min bror og pappa med traktor:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett