tirsdag 8. mars 2011

MIN FØRSTE UTFORDRING!!

Da har jeg mottatt min første utfordring, og selv om jeg ikke pleier å være så veldig personlig her på bloggen så hiver jeg meg på;-) Det er Jordbærpiken som har beæret meg med utfordringen om å svare på 4 spørsmål om meg selv.


Jorbærpiken har forresten er knallfin blogg, som dere bare MÅ besøke hvis dere ikke allerede har gjort det:-)


Here we go;
4 TV-programmer jeg ser på

Følger ikke med på noe spesielt, men når jeg husker det ser jeg på:
"Jordmødrene" (når jeg tør... like skummelt som interresant), "Tid for hjem", "Grand Designs", "Senkveld"

4 ting jeg misliker

Fotball på TV... nei la meg omformulere; ALL sport på TV (urk!), Urettferdighet, Rot, Rått kjøtt

4 ting jeg har gjort i dag

Sovet leeenge, Bestilt frisør og spatime ("Baby i magen behandling"... Bahhh.. Hørtes ikke det herlig ut??), Vært på svangerskapskurs, Sett "Ringenes Herre - To Tårn" på DVD med mannen

4 ting på min ønskeliste

Mye fint til lillegutt♥, En faboulus hage alla denne;

(fortrinnsvis med tilhørende gartner...*kremt*)

Garasje, En totalt smertefri fødsel

For øyeblikket topper siste ønske lista med god margin;-)

5 kommentarer:

  1. Hei hei.. Har vært innpå her og kost meg en stund nå..

    Dennebloggen vil jeg følge videre:-))

    Klem Birte

    Ps: kan ikke love deg smertefri fødsel, men kan love at det er verdt det etterpå, og da er all smerte glemt som dugg for solen..

    SvarSlett
  2. Godmorgon!
    Ja, den hagen står høgt upp min ønskelista också, hihi...
    Smertefri fødsel, tja... Då kan jag bara rekommendera epidural - det är väl det närmaste "smertefritt" du kan komma tror jag. ;)

    Ha en fin tirsdag! Kramar Joy

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så fin blogg du har :) Flott hus både innvendig og utvendig :)
    Snart termin :) Spennende og lykke til... Fødselen blir sikkert litt hard men en opplevelse du ikke kunne tenke deg å være uten :)

    Ha en fin dag :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Koselig å bli litt bedre kjent med deg!
    Jeg har en overraskels til deg inne på bloggen min.
    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  5. Så hyggelig blogg...hit kommer jeg tilbake.
    Klem...Ellen

    SvarSlett