fredag 22. april 2011

I VUGGEN...

..ligger nå verdens fineste lille gutt og sover fredelig♥ Ihvertfall for en liten stund;-) På selveste termindato kom den lille mannen vår til verden, og dagene har mildt sagt gått i ett siden. Det blir nok litt stille på bloggen en stund fremover, her finnes ikke tid til annet enn melk, bleier og myye kos nemlig:-) Så snart ting har normalisert seg en smule kommer jeg sterkere tilbake Lover!


Men når jeg først er her benytter jeg anledningen til å vise dere et par ting som er kommet i hus siden storken landet. Vi har en nydelig vugge som går i arv i familien, og nå er det vår baby som skal få bruke den i månedene fremover. Den er kjøpt på fengselet i sin tid, og siden hvitmalt. Veldig koselig å tenke på at vi har lagt i den jeg og mine søsken, og sist men ikke minst min skjønne nevø. Gøy med nytt, men det er absolutt noe fint og nesten ærefullt i å kunne bruke slike ting som går i arv:-) Det ser ut som om småen kan like seg her..




"M" for Mammagutt...? Det er jo lov å håpe;-)



Besta har heklet dette nydelige teppe til det ferskeste barnebarnet, og jeg er så stolt og takknemlig! Maaange timer og masse kjærlighet ligger bak, og jeg gleder meg til å bruke det♥ Takk mamma♥





En fortsatt god påske ønskes dere alle fra oss 3 i Lakkaheimen:-)

12 kommentarer:

  1. Åhhh.. Gratulere masse til dere :))) tenk en herlig liten prins som har tatt over i Lakkaheimen :)))
    Kooos dere masse og nyyyt denne tiden. Den går så altfor fort !!!
    Stoorklem fra Kari :)

    Ps.Snus inn litt babylukt fra meg da :))

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med lille prinsen deres. Tenker dere koser dere glugg ihjel. Det er er fantastisk glede og bli mor, vi er heldige som får oppleve dette. Teppet var aldeles nydelig,snill mamma du har.
    Ha en flott påske og noen skjønner dager med lillegutt.

    Klemmer fra Ine

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med en herlig liten gutt!!Så morro!! Tenkte på deg her i går, og tenkte at det snart kom en nyhet på siden din :) - Ei fantastsik tid du har nå, så skjønner godt det blir lite tid til blogging. Nå må dere bare nyte og kose alt dere kan (synes nesten jeg kjenner babylukta:))Ei herlig vugge han ligger, gøy at den går i arv,og nydelig heklet teppe.
    Ønsker dere ei herlig påske.
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. Gratulere så kjempemasse!! :) Så kjekt med ein nydelig prins da :) Og så masse fint du har fått inn i huset :) Både vugga og teppet var nydelig! *smile* Gleder meg til å ta slike bilder sjølv... sukk..drømme drømme.. ;) hehe. Har enda 4 veker igjen til termin, men det spørs om eg må gå så lenge med nurket i magen min :) Ønsker dere lykke til, og kos dere massemasse!! Så gleder eg meg til nye blogginnlegg hos deg, når det passer :) Godklem til deg! Ha ei herlig påske dere alle sammen!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med den lille prinsen. Forstår godt at tiden går med til melk, bleier og kos. Det finnes jo ikke noe så deilig som å kose en nyfødt liten skapning...sin egen skapning... Nyt det!
    Koselig med vogge som går i arv... også så nydelig teppe du har fått.
    Kos dere masse!
    klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med den lille prinsen =) Kose dere masse =)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mykje med ein fin liten gut. Vil gjerne sjå eit bilete av babyklumpen! Lykke til som mamma, det vil gå kjempefint!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med den lille gutten : ) Nyt dagene fremover !!De går så altfor fort!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  9. what a beautiful work!!!
    I'd love to do it myself...is this to be bought or just to share what you do? Because, if possible, could you tell me somehow (if you have a video or instructions) how you did each square?
    I'm from CHile and I just can speak ENglish and I cannot read what you write =(
    Could you add a google translator gadget?
    Kisses from Chile
    Emma
    http://algodondeazucarensantiago.blogspot.com

    SvarSlett
  10. Grattis till den lille prinsen! Såg han i A.P och han var ju söt som socker! Nu får du/ni njuta av tiden farmöver - och bara mysa!

    stor kram och god helg från Joy

    SvarSlett
  11. Hva er vel bedre en små mye barneføtter?? Det øverste bilde likte jeg så godt!!! Nydelig håndarbeid laget av Besta og de små totteluttene på skinnfellen. HERLIG!!! Nyt denne tiden og ha en fin dag!

    SvarSlett