søndag 18. september 2011

GYNGESTOL

Jeg har arvet en skatt av en gammel gyngestol *heldig*!  
Fin var den fra før, men fargen på trekket var ikke helt match med resten...
Litt nytt stoff og kantbånd var alt som skulle til for at den passet perfekt inn i stua hos oss:-) Gikk for nøytralt stoff, så slipper jeg å dra frem stifte,- og limpistol igjen i nærmeste fremtid.

Overrasket over hvor enkelt det var å trekke om, dette hadde ikke jeg gjort før nemlig:-)


Ny lesekrok er herved klar til bruk! Høstens mulm og mørke kan bare komme:-)

8 kommentarer:

  1. Utrolig fin gyngestol. Ønsker meg en gammel fin en jeg også, men har ikke noe sted å ha den.
    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  2. Skjønn stol!
    Og gøy med arvegods.
    Fin uke til deg og dine:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Den er veldig fin.Har en gyngestol på hytta som jeg har lyst til å trekke om,men det får vente til neste år.

    SvarSlett
  4. Så flink du er!! Den var veldig flott! :) Håper du har det bra. I dag er det nydelig vær her i sogn, så da skal vi ut å trille med vogna :) godklem

    SvarSlett
  5. hei.kjempe flott hus dere har:) jeg må bare spørre, jeg ser dere har panel på badet,hva er under panelen?fuktsperre?? å siden dere har badekar blandebateriet på panelen er det membrann bak??

    SvarSlett
  6. Ville bare ønske deg et godt nytt år. Håper alt står bra til med deg og dine. Savner deg i blogglandia, men tenker at du har masse som opptar deg med en liten i hus.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  7. Så lenge sida vi har høyrt frå deg. Håpar du ikkje har slutta å blogge. Er så spent på hagen din etter den flotte planen du hadde fått.

    SvarSlett