mandag 20. februar 2012

LENGE SIDEN SIST!!

"Lenge siden sist" er en fryktelig underdrivelse, men hva annet kan man si..? Tiden flyyyyr avgårde med en liten skøyer i hus, og bloggen har dessverre havnet nederst på prioriteringslista. Mye har skjedd siden september, men ikke med huset;-) Ikke så mye nytt å komme med på den fronten altså.

Jeg har derimot, som så mange andre, blitt bitt av bakebasillen!! Sååå morro!! Det er deilig med andre interesser enn hus og interiør også. Det kan muligens ta skylda for noe av bloggneglisjeringen;-)

Bloggen vil dreie seg om interiør også i fremtiden, men siden dette er min blogg og det for øyeblikket dreier seg mer om kaker i min verden, sper jeg på med ei og annen kake også;-)

For ei god uke siden feiret vi min gode mamma sin 60 års dag hjemme hos oss♥
Det var en super dag, og ekstra super for meg som fikk lage kake til jubilanten:-) Koste meg glugg med pyntingen, det er jo det morsomste tross alt;-)
 
Pearls and heels suits a lady;-)
Det var et lite livstegn fra denne kanten. Ha en fin dag folkens, er plutselig tilbake... med ei kake (eller noe annet;-) )

8 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till bloggvärlden! Otrrolig läcker kake da har lagat till din mamma! Så skoj att se att du också gillar att baka kakor, hihi..
    Ha en fin dag! Kram Joy

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake;) hehe.

    Har du laget den?:-O Den var jo helt utrolig flott! Flink du er:D

    Ha en fiiin uke:D

    SvarSlett
  3. Så koselig å ha deg tilbake :)

    For ei kake !!!! Fatter ikke hvordan du får det til.. Kan alt spises og ?? Helt nyydelig !!

    ha en fin dag og kos deg med lillemann ;)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Takk jenter! Så hyggelig med en varm "velkommen tilbake" hilsen♥ Jada Kari, her kan alt spises, laget av marsipan:-) Jeg synes det er kjedelig å måtte plukke av halve pynten før kaken kan spises så jeg prøver alltid å lage alt.

    SvarSlett
  5. Wow for ei kake! Marsipanen fekk du kjempefint til! Skal tippe mora di er stolt :-)

    Det gjer no ingenting om du ikkje bloggar så ofte eller at det handlar om interiør. Variasjon og mangfold likar eg. Bake er iallefall veldig kjekt :-)

    SvarSlett
  6. Så koselig å høre fra deg igjen!!
    Og wow for ei kake!! Du er jo kanonflink.
    gleder meg til flere kake innlegg og andre innlegg :)Kos deg med lillegullet.
    Klem

    SvarSlett
  7. Håper du dukker opp med nye innlegg snart.
    Er en overraskelse til deg inne på bloggen min
    Ha en fin søndag
    klem

    SvarSlett
  8. Håper du har det bra :) Nydelig kake! Så superflink du er :) Godklem!

    SvarSlett